Adana'da kamyon motosiklete çarptı: 2 ölü

Kazada hayatını kaybeden motosiklet sürücünün cep telefonunu nişanlısının araması üzerine bir yakını "Melike arıyor ben ne diyeceğim" diyerek gözyaşı döktü

ADANA (AA) - Adana'da kamyonun çarptığı motosikletteki 2 kişi yaşamını yitirdi.

Alınan bilgiye göre, Remzi Aba'nın (30) kullandığı 01 B 9965 plakalı kamyon, merkez Sarıçam ilçesi Kürkçüler Mahallesi'nde aynı yöne giden Ozan Atalay'ın (20) kullandığı plakasız motosiklete çarptı.

Kazada, sürücü Atalay ile motosikletteki Ali Güngör olay yerinde hayatını kaybetti.

Kaza haberini alarak olay yerine giden ölenlerin yakınları sinir krizi geçirdi. Bu sırada Ozan Atalay'ın cep telefonunu nişanlısının araması üzerine bir yakını "Melike arıyor, ben ne diyeceğim" diyerek gözyaşı döktü. Kadın, telefona cevap veremedi.

Motosikletin üzerindeki "Nasihat istersen ölüm yeter" yazısı da dikkati çekti.

Kazanın ardından ölenlerin cenazesi Adana Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

Kaza yerinden kaçan kamyon sürücüsünün, daha sonra polis merkezine gittiği öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL