Adana'da hırsız, ev sahibini bıçakladı

Merkez Seyhan ilçesinde, maskeli hırsızlık zanlısı tarafından bıçaklanan ev sahibi hastaneye kaldırıldı

ADANA (AA) - Adana'da, evine giren hırsızı yakalamaya çalışan kişi, zanlı tarafından bıçakla yaralandı.

Alınan bilgiye göre, merkez Seyhan ilçesi Şakirpaşa Mahallesi'nde, evinin damından sesler geldiğini duyan Cüneyt Şimşek, kontrol amacıyla çıktığı damda maskeli biriyle karşılaştı.

Zanlıyı yakalamaya çalışan Şimşek, çıkan arbedede yüzü ve karnından bıçakla yaralandı. Zanlı ise olay yerinden kaçtı.

Yakınlarının ihbarı üzerine gelen ambulansla Adana Şehir Hastanesine kaldırılan Şimşek tedavi altına alındı.

Polis, eşkali tespit edilen zanlıyı yakalamak için çalışma başlattı.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu