Adana'da geri dönüşüm tesisinden hırsızlık kamerada

ADANA (AA) - Adana'nın merkez Seyhan ilçesinde üç kişinin, bir iş yerinden bakır kablo dolu çuvalı elektrikli bisiklete yükleyip kaçması güvenlik kamerasınca...

ADANA (AA) - Adana'nın merkez Seyhan ilçesinde üç kişinin, bir iş yerinden bakır kablo dolu çuvalı elektrikli bisiklete yükleyip kaçması güvenlik kamerasınca görüntülendi.

Alınan bilgiye göre, Yeşiloba Mahallesi'nde Mustafa Çınar'a ait geri dönüşüm tesisi önünde bulunan bakır kablo dolu çuvalın çalındığını fark eden çalışanlar durumu polise bildirdi.

Bunun üzerine polis ekipleri iş yerine gelerek araştırma yaptı.

İş yerinin güvenlik kamerası görüntülerini inceleyen ekipler, 3 şüphelinin, bakır kablo dolu çuvalı elektrikli bisikletin sepetine yükleyerek olay yerinden kaçtığını belirledi.

Çalınan malzemelerin bir hurdacıya satıldığı iddiası üzerine ekipler, bu iş yerine giderek arama yaptı. Aramalarda çalınan kablolara rastlanmadı.

Ekipler, görüntülerden eşkalini belirlediği zanlıları yakalamak için çalışmalarını sürdürüyor.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL