Adana'da fabrika yangını

Mobilya fabrikasında çıkan yangın kontrol altına alınmaya çalışılıyor

ADANA (AA) - Adana'daki bir mobilya fabrikasında çıkan yangın kontrol altına alınmaya çalışılıyor.

Merkez Yüreğir ilçesi Mobilyacılar Sitesi'ndeki mobilya üretim fabrikasında henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Fabrika içerisinde bulunan malzemelerin yanıcı madde olmasından dolayı yangın kısa süre büyüdü.

İhbar üzerine olay yerine, Adana Büyükşehir Belediyesi ve merkez ilçe itfaiye ekipleri sevk edildi.

Polis ekiplerinin de güvenlik önlemi aldığı olay yerinde, çok sayıda itfaiye ekibi alevleri kontrol altına almaya çalışıyor.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL