Adana'da eşini bıçakla yaralayan sanığın yargılandığı dava

Boşanmak isteyen eşini 9 yerinden bıçaklayarak yaraladığı iddiasıyla tutuklanan sanığa 14 yıl hapis cezası verildi

ADANA (AA) - Adana'da, boşanmak isteyen eşini 9 yerinden bıçaklayarak öldürmeye teşebbüs ettiği öne sürülen sanık 14 yıl hapis cezasına çarptırıldı.

Adana 1. Ağır Ceza Mahkemesindeki duruşmaya, tutuklu yargılanan Serkan Taciroğlu (38) ve sanığın öldürmeye teşebbüs ettiği ileri sürülen eşi Dilek Taciroğlu (37) ile tarafların avukatları katıldı.

Dilek Taciroğlu, savunmasında, "Şu an ölmüş olabilirdim. Olay yeri ıssız bir yerdi. Beni kıstırdı. Amacı öldürmekti. Çevredekiler 'Bacı öldü.' demesi üzerine kaçtı." ifadelerini kullandı. Dilek Taciroğlu, eşinin cezalandırılmasını istedi.

Sanık Taciroğlu ise eşini öldürme kastının olmadığını iddia etti.

Mahkeme heyeti, sanık Taciroğlu'na 14 yıl hapis cezası verdi. Sanığa "haksız tahrik ve iyi hal indirimi" uygulanmadı.

Seyhan ilçesinde, boşanmak isteyen eşi Dilek Taciroğlu'nu 22 Kasım 2017'de Bakımyurdu Caddesi'nde 9 yerinden bıçakladığı iddiasıyla tutuklanan Serkan Taciroğlu hakkında 41 yıl hapis cezası istemiyle dava açılmıştı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE