Adana'da darp ve gasp iddiası

Darbettikleri kişinin cep telefonunu gasbettikleri iddiasıyla yakalanan 3 şüpheli tutuklandı

ADANA (AA) - Adana'da darbettikleri kişinin cep telefonunu gasbettikleri iddiasıyla gözaltına alınan 3 şüpheli tutuklandı.

İddiaya göre, Yılmaz K. ile Hülya T. (30), sosyal paylaşım sitesinde tanışarak sohbet etmeye başladı. Bunu öğrenen Hülya T'nin birlikte yaşadığı İsmail A, durumu kadının ailesine söyledi.

Kadının kardeşleri Eyüp ve Abdullah T. ile arkadaşları Ali Ç, Yılmaz K'yı merkez Çukurova ilçesi Kabasakal Mahallesi'ndeki ağaçlık alana götürerek darbetti, cep telefonunu gasbettikten sonra evine yakın yere bırakıp kaçtı.

Yılmaz K, polise giderek şikayetçi oldu.

Bunun üzerine gözaltına alınan Eyüp ve Abdullah T. ile Ali Ç, emniyetteki işlemlerinin ardından çıkarıldıkları mahkemece cezaevine gönderildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu