Adana'da cinayet

Seyhan ilçesinde 13 yaşındaki çocuk, bir kişiyi göğsünden bıçaklayarak öldürdü

ADANA (AA) - Adana'da, 13 yaşındaki çocuk, bir kişiyi göğsünden bıçaklayarak öldürdü.

Alınan bilgiye göre, Seyhan ilçesi Gülbahçesi Mahallesi'nde, 13 yaşındaki H.A ile Ersin Ekici (21) henüz belirlenemeyen bir nedenle tartıştı.

Tartışmanın kavgaya dönüşmesi sonucu H.A, Ekici'yi, göğsünden bıçaklayarak yaraladı.

Olay yerine çağrılan 112 acil servis ekiplerince Çukurova Dr. Aşkım Tüfekçi Devlet Hastanesine kaldırılan Ekici, yapılan müdahaleye rağmen kurtarılamadı.

Şüpheli H.A, Adana Emniyet Müdürlüğü Cinayet Büro Amirliği ekiplerince gözaltına alınarak, soruşturma başlatıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL