Adana'da bisiklet hırsızlığı güvenlik kamerasında

Merkez Çukurova ilçesinde apartman bahçesine bırakılan iki bisikleti çaldıkları ileri sürülen 2 şüpheli güvenlik kamerası kayıtlarından tespit edilerek yakalandı

ADANA (AA) - Adana'da apartman bahçesine bırakılan iki bisikletin çalınması olayına karışan 2 şüpheli, güvenlik kamerası kayıtlarından tespit edilerek gözaltına alındı.

Mehmet D. ve Fatih Ç, polise başvurarak merkez Çukurova ilçesi Güzelyalı Mahallesi'nde evlerinin bulunduğu apartmanın bahçesine bıraktıkları bisikletlerinin çalındığını bildirdi.

İhbar üzerine Asayiş Şube Müdürlüğü Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, olay yerine giderek apartmanın güvenlik kamerası görüntülerini inceledi.

Görüntülerde, iki şüphelinin apartman bahçesinde gezip çevrelerini kontrol ettikten sonra hırsızlığı gerçekleştirdiği belirlendi.

Polis ekipleri, görüntülerden eşkali belirlenen şüpheliler Kadir E. ve Mehmet Ö'yü yakaladı.

Bu arada zanlıların bisikletleri tanımadıkları kişilere sattıklarını söyledikleri öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL