Adana'da bir evde iki ceset bulundu

ADANA (AA) - Adana'da bir evde biri kadın iki kişinin cesedi bulundu.Alınan bilgiye göre, merkez Seyhan ilçesi Mithatpaşa Mahallesi 58167 Sokak'taki tek katlı...

ADANA (AA) - Adana'da bir evde biri kadın iki kişinin cesedi bulundu.

Alınan bilgiye göre, merkez Seyhan ilçesi Mithatpaşa Mahallesi 58167 Sokak'taki tek katlı evden silah sesi duyan çevredeki vatandaşlar durumu polise bildirdi.

Olay yerine sevk edilen polis ve 112 Acil Servis ekiplerince yapılan incelemede Yakup Erdem ve Leyla Kolukısa'nın öldüğü belirlendi.

Cesetler otopsi için Adana Adli Tıp Kurumu morguna götürüldü.

Olayla ilgili soruşturma sürüyor.


Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu