Adana'da araç yangını

ADANA (AA) - Adana'da yangın çıkan bir otomobil kullanılamaz hale geldi.Alınan bilgiye göre, merkez Sarıçam ilçesi Harmangediği Bostanlık mevkisinde bir...

ADANA (AA) - Adana'da yangın çıkan bir otomobil kullanılamaz hale geldi.

Alınan bilgiye göre, merkez Sarıçam ilçesi Harmangediği Bostanlık mevkisinde bir otomobilin yandığını gören vatandaşlar, durumu polis ve itfaiye ekiplerine bildirdi.

Olay yerine gelen itfaiye ekipleri alevleri kısa sürede söndürdü.

İnceleme yapan ekipler, kullanılamaz hale gelen aracın plakasının bulunmadığını ve kundaklanmış olabileceği ihtimalini değerlendiriyor.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek