Adana'da amatör maçta arbede

Silifkespor ile Kilisspor arasında oynanan U-19 Türkiye Şampiyonası grup maçında çıkan arbedede darbedilen hakemin şikayeti üzerine Kilissporlu 3 futbolcu gözaltına alındı

ADANA (AA) - Adana'da Silifkespor ile Kilisspor arasında oynanan U-19 Türkiye Şampiyonası grup maçında arbede çıktı, darbedilen hakemin şikayeti üzerine Kilissporlu 3 futbolcu gözaltına alındı.

U-19 Türkiye Şampiyonası grup maçında Silifkespor ile Kilisspor, Ali Hoşfikirer Stadı'nda karşılaştı.

Silifkespor'un 3-1 üstünlüğüyle devam eden maçta hakem Murat Temel, bir pozisyon sonrası Kilissporlu oyuncuya kırmızı kart gösterdi. Bunun üzerine Kilissporlu futbolcular ile hakem arasında arbede yaşandı.

Darbedilen hakem, görevlilerin müdahalesi sonrası Kilissporlu 3 oyuncudan şikayetçi oldu.

Gözaltına alınan futbolcular, Akıncılar Polis Merkezine götürüldü.

Tamamlanamayan maçta hakem Temel, Kilissporlu 9 oyuncuya kırmızı kart gösterdi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL