Adana'da 51 yabancı uyruklu yakalandı

Yabancı uyrukluların yakalandığı iki minibüsün sürücüsü tutuklandı

ADANA (AA) - Türkiye'ye kaçak yollardan girerek Avrupa ülkelerine gitmeyi planlayan Afganistan, Pakistan ve İran uyruklu 51 kişi Adana'da yakalandı.

Adana Emniyet Müdürlüğü Yabancılar Şube Müdürlüğü ekipleri, yaptıkları çalışmayla çok sayıda yabancı uyruklunun iki farklı minibüsle kente getirileceğini belirledi.

Şehrin girişlerinde önlem alan ekipler, Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) otoyolunun Sarıçam ilçesi İncirlik Park alanındaki uygulama noktasına yaklaşan iki minibüsü durdurdu.

Minibüslerde yapılan aramalarda, 31'i Afganistan, 18'i Pakistan ve 2'si İran vatandaşı 51 yabancı uyruklu bulundu.

Türkiye üzerinden Avrupa ülkelerine gitmeyi planlayan yabancı uyrukluların polise sundukları belgelerin sahte olduğu tespit edildi.

Gözaltına alınan iki minibüsün sürücüsü, emniyetteki işlemlerin ardından sevk edildikleri adliyede tutuklandı.

Yabancı uyrukluların, İl Göç İdaresi Müdürlüğüne teslim edildiği öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE