Adana'da 50 bin 500 paket kaçak sigara ele geçirildi

ADANA (AA) - Adana'da tırda yapılan aramada gümrük kaçağı 50 bin 500 paket sigara bulundu, 2 kişi gözaltına alındı.Alınan bilgiye göre, İl Emniyet...

ADANA (AA) - Adana'da tırda yapılan aramada gümrük kaçağı 50 bin 500 paket sigara bulundu, 2 kişi gözaltına alındı.

Alınan bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, merkez Sarıçam ilçesinden geçen Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) otoyolu üzerindeki İncirlik Park Alanı'nda şüphe üzerine durdurdukları tırda arama yaptı.

Narkotik dedektör köpeği "Tiryaki" ile gerçekleştirilen aramada tırın çekicisi ile dorsesinde 50 bin 500 paket gümrük kaçağı sigara bulundu.

Araçtaki 2 kişi gözaltına alındı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL