Adana'da 42 yabancı uyruklu yakalandı

ADANA (AA) - Adana'da, yasa dışı yollardan Türkiye'ye girdiği belirlenen 42 yabancı uyruklu yakalandı.İl Emniyet Müdürlüğü Yabancılar Şube Müdürlüğü...

ADANA (AA) - Adana'da, yasa dışı yollardan Türkiye'ye girdiği belirlenen 42 yabancı uyruklu yakalandı.

İl Emniyet Müdürlüğü Yabancılar Şube Müdürlüğü ekipleri, yaptıkları çalışmada çok sayıda yabancı uyruklunun minibüsle kente getirileceğini belirledi.

Şehrin girişlerinde önlem alan ekipler, şüpheli bulunan iki minibüsü Adana-Ceyhan karayolunda durdurdu. Minibüslerde 42 Suriyelinin bulunduğu tespit edildi.

Suriyelilerin, İl Göç İdaresi Müdürlüğüne teslim edildiği öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER