Adana Demirspor'da Bandırmaspor maçı hazırlıkları

ADANA (AA) - TFF 1. Lig'in 13. haftasında deplasmanda Bandırmaspor ile karşılaşacak Adana Demirspor, hazırlıklarını sürdürdü.Mavi-lacivertli ekibin Aytaç...

ADANA (AA) - TFF 1. Lig'in 13. haftasında deplasmanda Bandırmaspor ile karşılaşacak Adana Demirspor, hazırlıklarını sürdürdü.

Mavi-lacivertli ekibin Aytaç Durak Tesisleri'nde, teknik direktör Engin İpekoğlu yönetiminde gerçekleştirdiği antrenman koşu ve ısınma hareketleriyle başladı. Kuvvet ve pas çalışmasıyla tamamlanan idman, yaklaşık 1,5 saat sürdü.

Antrenman öncesinde futbolcularıyla kısa süren bir toplantı yapan İpekoğlu, geçen hafta Göztepe karşısında alınan 2-1'lik galibiyetten dolayı herkesi kutladı.

Adana Demirspor, yarın yapacağı çalışmayla hazırlıklarını sürdürecek.

Ligde 15 puanla 9. sıradaki Adana Demirspor ile 10 puanla 14. sırada yer alan Bandırmaspor, 3 Aralık Cumartesi günü saat 14.00'te Bandırma 17 Eylül Stadı'nda karşılaşacak.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler