Konya Barosu Başkanı Hasan Özen, yaptığı yazılı açıklamada, 17 Aralık 2007'de resmi açılışı yapılan Adalet Sarayı'nın yarından itibaren hizmete başlayacağını belirtti.
Cumartesi ve Pazar günü nöbetçi ceza mahkemelerinin yeni binada hizmete vereceğini ifade eden Özen, şunları kaydetti:
''18 Şubat 2008'den itibaren de bütün mahkemelerin ve birimlerin işlemleri ve duruşmaları yeni binada yapılacak. İcra daireleri ile seçim kurullarının ve Denetimlik Serbestlik birimlerinin hizmetleri de 18 Şubat Pazartesi gününden itibaren yeni binada başlayacak. Bölge İdare Mahkemesi ile İdare ve Vergi Mahkemeleri ise 25 Şubat'tan itibaren çalışmalarını yeni binada yürütecek.''
Özen, yaptıkları çalışmalar sonucunda ilgili yetkililerin yeni seferlerle ulaşımın sağlanacağını bildirdiğini kaydetti.
Memleket