Adalet Bakanı Fahri Kasırga, Konya'da yapımı süren yeni adliye binasında incelemelerde bulundu. Geçen yıl yapımına başlanan adliye binasını gezdikten sonra yetkililerden bilgi alan Kasırga, bakanlık müsteşarı olduğu dönemde projenin kendilerine geldiğini ve inceleme fırsatı bulduğunu söyledi.
Adalet Bakanı Kasırga, Konya'nın bakanlık yatırımlarından en fazla pay alan il olduğunu, Konya ve ilçelerine 10 adliye binası yaptırdıklarını bildirdi. Eski adliye binasının bulunduğu arsanın Büyükşehir Belediyesi’ne verileceğini vurgulayan Kasırga, “Bunun karşılığında belediye, istinaf mahkemesinin binasını yaptıracak” dedi. Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek ise yeni adliye binasının Konya'ya farklı bir görünüm kazandıracağını ifade ederek, tramvayın merkezden adliye binasına gelmesi için çalışma başlattıklarını kaydetti. Akyürek, eski adliye binasının bulunduğu arsayı park olarak değerlendirmeyi planladıklarını söyledi.
Bakan Kasırga, incelemelerin ardından Vali Osman Aydın'ı makamında ziyaret etti.