Açlık grevindeki hayvanseverler, hastaneye kaldırıldı

Bartın'ın İnkumu beldesindeki şehir çöplüğünde, sokak hayvanlarına yönelik şiddete dikkati çekmek için açlık grevi yapan 3 hayvansever, sağlık durumlarının bozulması nedeniyle tedavi altına alındı

BARTIN (AA) - Bartın’da, sokak hayvanlarına yönelik şiddete dikkati çekmek amacıyla 12 gündür açlık grevi yapan 3 hayvansever, sağlık durumlarının kötüye gitmesi nedeniyle hastaneye kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, İnkumu beldesindeki şehir çöplüğünde, sokak hayvanlarına şiddette "dur" demek amacıyla 19 Şubat'ta açlık grevine başlayan Ayşe Köse (46), Uğurcan Saban (18) ve Sevim Arkan (44), sağlık ekiplerince muayene edildi.

Sağlık ekipleri, durumlarının kötüye gittiğini belirlediği hayvanseverleri hastaneye kaldırmak istedi. Hastaneye gitmemekte ısrar eden Ayşe Köse'ye, savcılığın talimatıyla hastaneye götürüleceği, jandarma tarafından tebliğ edildi.

Daha sonra 3 hayvansever, ambulansla Bartın Devlet Hastanesine götürüldü.

Hayvanseverlerin açlık grevi yaptığı baraka da belediye ekiplerince kaldırıldı.

Bartın'da 3 hayvansever, İnkumu beldesindeki şehir çöplüğünde sokak hayvanlarına yönelik şiddete dikkati çekmek ve Hayvanları Koruma Kanunu'nun değiştirilmesi için 19 Şubat’ta açlık grevine başlamıştı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE