Acil serviste polise tekme tokat saldırdı

Sinop'ta ayağı burkulan kız arkadaşlarını Atatürk Devlet Hastanesi Acil Servis'e getiren 17 yaşındaki F.Ç. ve 19 yaşındaki E.Y., doktorun uyarısına rağmen müdahale odasından dışarı çıkmayınca polis ve gençler arasında arbede çıktı.

Sinop'ta geçen 9 Şubat'ta meydana gelen olayda, F.Ç. ve E.Y. ayağı burkulan kız arkadaşlarını Atatürk Devlet Hastanesi Acil Servisi'ne getirdi. Doktorlar iki gencin Acil Servis müdahale odasından dışarı çıkmasını istedi.

Dışarı çıkmak istemeyen gençler, önce özel güvenlik görevlileriyle tartışmaya başladı. Bu sırada hastane polisi olaya müdahale ederek, gençleri dışarı çıkarmaya çalıştı. Çıkan arbedede F.Ç., polis memuru Ahmet Yangın'a saldırdı. Polise tekme, tokat ve yumruk darbeleriyle saldıran genci, çevredekiler durdurmaya çalıştı. Saldırı anı, hastanenin güvenlik kameralarına saniye saniye yansıdı.

Olay sonrasında polis memurunun şikayetçi olması üzerine F.Ç. ve E.Y. olay yerine çağırılan takviye polis ekibi tarafından gözaltına alındı. İki genç, çıkarıldıkları nöbetçi mahkeme tarafından tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR