"Acemi kasaplar" hastanelik oldu

Antalya, Muğla, Burdur ve Isparta'da kurbanlık keserken yaralananlar hastanelere başvurdu

ANTALYA (AA) - Antalya, Muğla, Burdur ve Isparta'da kurbanlık keserken yaralananlar hastanelere başvurdu.

Bayram namazının ardından kurban kesme telaşına giren ve kesim işlemleri sırasında kendilerini yaralayanlar, kentteki hastanelere başvurdu.

Vücudunun çeşitli yerlerinden yaralananlar, acil serviste yoğunluğa neden oldu.

Yaralananların çoğu, ayakta tedavilerinin ardından evlerine gönderildi.

Antalya'da 55, Muğla'da 20, Burdur'da 41, Isparta'da 10 kişinin hastanelere başvurduğu öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı