Abdullah Avcı, Beşiktaşlı futbolcularla vedalaştı

İSTANBUL (AA) - Beşiktaş'la yolları ayrılan teknik direktör Abdullah Avcı, siyah-beyazlı futbolcularla vedalaştı.Beşiktaş Kulübünden yapılan açıklamada,...

İSTANBUL (AA) - Beşiktaş'la yolları ayrılan teknik direktör Abdullah Avcı, siyah-beyazlı futbolcularla vedalaştı.

Beşiktaş Kulübünden yapılan açıklamada, bu sezon başında takımda göreve getirilen, ligde 19. hafta maçları öncesi yönetim kurulunun aldığı kararla görevi sona eren Abdullah Avcı'nın, BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde bir araya geldiği futbolcularla vedalaştığı bildirildi.

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler