ABD'den Somali'de hava saldırısı

ABD ve Somali ordusunun iki gündür düzenlediği ortak hava saldırılarında 7 Eş-Şebab militanı öldürüldü

MOGADİŞU (AA) - ABD'nin Somali'nin Jilib şehrinde Eş-Şebab militanlarına düzenlediği hava saldırılarında 7 örgüt üyesinin öldürüldüğü bildirildi.

ABD Afrika Komutanlığından (AFRICOM) yapılan açıklamaya göre, başkent Mogadişu'nun güneybatısındaki Jilib şehrinde terör örgütü Eş-Şebab'a son iki günde iki farklı hava saldırısı gerçekleştirildi.

ABD ve Somali ordularınca ortaklaşa yürütülen hava saldırılarında toplamda 7 Eş-Şebab militanı etkisiz hale getirildi.

ABD Başkanı Donald Trump, 30 Mart'ta, Afrika Birliği Somali Misyonuna (AMISOM) Eş-Şebab'a hava saldırısı düzenleme yetkisi vermişti.

ABD ordusu o tarihten bu yana Eş-Şebab'a, Somali güvenlik güçleriyle çok sayıda hava saldırısı düzenledi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL