ABD'den kargoyla silah parçası getirtmişler

Gaziantep'in Şehitkamil ilçesinde ABD'den kargoyla tabanca parçası getirten 3 kişi yakalandı

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te, ABD'den kargoyla silah parçası getirttikleri belirlenen 3 kişi gözaltına alındı.

İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, Şehitkamil İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Amerika Birleşik Devletleri'nden (ABD), Gaziantep'e M.H.K. ve M.Ö. adına gelen kargo paketlerinde arama yaptı.

47 muhtelif tabanca parçası ele geçiren ekipler, M.H.K, M.Ö. ve T.Ş'yi gözaltına aldı.

Şüpheliler T.Ş'nin evinde yapılan aramada ruhsatsız iki tabanca ile 5 şarjör bulundu.

Yakalanan 3 kişi, sağlık kontrolünün ardından emniyete götürüldü.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE