ABD'de yangın: 6 ölü

New York'un Bronx bölgesinde bir binada çıkan yangında en az 6 kişi hayatını kaybetti, 15 kişi ise yaralandı

NEW YORK (AA) - ABD'nin New York eyaletinin Bronx bölgesindeki bir binada çıkan yangında en az 6 kişinin öldüğü, 15 kişinin ise yaralandığı bildirildi.

New York İtfaiye Departmanı'ndan yapılan açıklamaya göre, Bronx'da beş katlı bir binada yangın çıktı.

Bronx Hayvanat Bahçesi yakınında bir binada çıkan yangında en az 6 kişinin hayatını kaybettiği, 15 kişinin ise yaralandığı belirtildi.

Olay yerine yaklaşık 170 itfaiye görevlisi ve ambulans sevk edildi. Yetkililer, yangının kontrol altına alındığını ancak ölü sayısının artmasından endişe duyulduğunu söyledi.

Yangının çıkış nedeni henüz bilinmiyor.



AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL