ABD'de Trump dönemi

NATO Genel Sekreteri Stoltenberg:- "Bir sonraki ABD başkanı olarak seçilmesinden ötürü Donald Trump’ı tebrik ediyorum. ABD başkanlığına seçilen Trump ile çalışmayı dört gözle bekliyorum"- "Bizim ittifakımız, Amerika'nın en yakın dostlarını barışta ve çatı

BRÜKSEL (AA) - NATO Genel Sekreteri Jens Stoltenberg, ABD başkanı seçilen Donald Trump’ı tebrik ederek, "ABD başkanlığına seçilen Trump ile çalışmayı dört gözle bekliyorum." dedi.

Stoltenberg, yaptığı yazılı açıklamada, "Bir sonraki ABD başkanı olarak seçilmesinden ötürü Donald Trump’ı tebrik ediyorum. ABD başkanlığına seçilen Trump ile çalışmayı dört gözle bekliyorum." ifadelerini kullandı.

Hibrit savaşlar, siber saldırılar, terörizm tehdidi gibi zorlu yeni bir güvenlik ortamıyla karşı karşıya olunduğunu anımsatan Stoltenberg, "ABD liderliği her zamanki gibi önemli. Bizim ittifakımız, Amerika'nın en yakın dostlarını barışta ve çatışmada yaklaşık 70 yıldan beri bir araya getirdi. Güçlü NATO, hem ABD hem de Avrupa için iyidir." değerlendirmesinde bulundu.

Stoltenberg, Brüksel’de gelecek yıl yapılacak NATO zirvesinde Trump’ı karşılamayı ve onunla görüşmeyi dört gözle beklediğini belirtti.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE