ABD’de siyahilerin öldürülmesi protesto edildi

Başkent Washington'da yüzlerce kişi Beyaz Saray'ın önünde toplanarak siyahilere yönelik şiddet olaylarına tepki gösterdi

WASHINGTON (AA) – ABD’nin başkenti Washington’da ülkenin farklı eyaletlerindeki 2 siyahi vatandaşın polis tarafından öldürülmesi protesto edildi.

ABD'de salı günü Alton Sterling'in, Çarşamba günü de Philando Castile adlı siyahi gencin öldürülmesinin ardından gösteriler başladı.

Başkent Washington’da yüzlerce kişi siyahi gençlerin öldürülmesini Beyaz Saray'ın önünde toplanarak protesto etti.

Akşam saatlerinde başlayan eylem gece saatlerine kadar devam etti.

"Siyahilerin hayatı önemlidir" sloganları atan binlerce kişi "ismimi sosyal medya hesaplarında görmek istemiyorum", "Adalet yoksa barış yok" yazılı pankartlar taşıdı.

Washington'da olduğu gibi ülkenin birçok farklı şehrinde siyahiler yönelik polis şiddeti protesto edilmeye devam ediyor.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek