ABD'de Özgürlük Anıtı karanlığa gömüldü

ANKARA (AA) - ABD'nin New York kentinin simgesi konumundaki Özgürlük Anıtı, dün gece elektrik kesintisi nedeniyle birkaç saatliğine karanlığa gömüldü.Yerel...

ANKARA (AA) - ABD'nin New York kentinin simgesi konumundaki Özgürlük Anıtı, dün gece elektrik kesintisi nedeniyle birkaç saatliğine karanlığa gömüldü.

Yerel basındaki haberlerde, Özgürlük Anıtı'nın ışıklandırmasının yerel saatle 05.00'e kadar kesildiği belirtildi. Anıtın içinde bulunduğu Ulusal Park'ın yetkilileri, planlı olmayan kesintinin, parktaki tadilattan kaynaklandığını bildirdi.

Yetkililer, sosyal medyada dolaşan, anıtın ışıklarının 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'ne dikkati çekmek için kapatıldığı iddialarını ise reddetti.

Özgürlük Anıtı'nın ışıklandırması, daha önce 2012 yılındaki Sandy Kasırgası'nın yol açtığı hasar nedeniyle bir ay boyunca yapılamamıştı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL