ABD'de idam

Missouri eyaletinde 14 yıl önce 3 kişiyi öldüren mahkum idam edildi

BONNE TERRE (AA) - ABD'nin Missouri eyaletinde 14 yıl önce 3 kişiyi öldüren mahkumun cezası zehirli iğneyle infaz edildi.

Yetkililer, 66 yaşındaki Earl Forrest'in Bonne Terre kentindeki Missouri Eyalet Hapishanesi'nde ölümcül dozda ilaç enjekte edilerek idam edildiğini açıkladı.

Forrest, 2002'de Salem kentinde uyuşturucu konusunda tartıştığı 2 kişiyi vurmuş, daha sonra da olay yerine gelen Şerif Yardımcısı Bob Wofford'u öldürmüştü.

Avukatları, müvekkillerine verilen ölüm cezasının iptali için Temyiz Mahkemesi'ne başvurmuş ancak talepleri geri çevrilmişti. Missouri Valisi Jay Nixon da Forrest'in son dakika yaptığı af başvurusunu reddetmişti.

Forrest, Missouri eyaletinde bu yıl idam edilen ilk mahkum oldu.



AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL