ABD, Yemen’de Arap Yarımadası El-Kaidesini hedef aldı

CENTCOM, 8-12 Haziran arasındaki üç hava saldırısında 6 El-Kaide üyesinin öldürüldüğünü açıkladı

WASHINGTON (AA) – ABD Merkez Kuvvetler Komutanlığı (CENTCOM), ABD güçlerinin Yemen’de 8-12 Haziran arasında gerçekleştirilen hava saldırısında 6 El-Kaide üyesinin öldürüldüğünü bildirdi.

CENTCOM tarafından yapılan yazılı açıklamada, ABD ordusunun 8 Haziran’da al-Badya, 10 Haziran’da Marib ve 12 Haziran’da Shabwah bölgelerindeki hava saldırılarında ikişer El-Kaide üyesinin etkisiz hale getirildiği belirtildi.

El-Kaide’nin Arap Yarımadasındaki kolunun bölgeye, ABD’ye ve ötesine tehdit oluşturmayı sürdürdüğü ifade edilen açıklamada, El-Kaide’nin Yemen’in istikrarsızlığında etkisi olduğu da kaydedildi.

Açıklamada ABD’nin El-Kaide’yi ve örgütün kalıntılarını yok etmeye dönük mücadelesinden vazgeçmeyeceği ifade edildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL