ABD Dışişleri Bakanı Tillerson ilk ziyaretini Almanya’ya yapacak

WASHINGTON (AA) - ABD Dışişleri Bakanı Rex Tillerson’un ilk yurt dışı ziyaretini G-20 Dışişleri Bakanları Toplantısına katılmak üzere Almanya’ya...

WASHINGTON (AA) - ABD Dışişleri Bakanı Rex Tillerson’un ilk yurt dışı ziyaretini G-20 Dışişleri Bakanları Toplantısına katılmak üzere Almanya’ya yapacağı açıklandı.

Bakanlık geçici Sözcüsü Mark Toner tarafından yapılan yazılı açıklamada, Tillerson’ın Şubat 15 ve 17 tarihleri arasındaki G-20 Dışişleri Bakanları Toplantısı'na katılmak üzere Almanya’nın Bonn şehrine gideceği bildirildi.

Açıklamada, Tillerson’un yapacağı bu ziyaretin Dışişleri Bakanı olarak ilk resmi ziyareti olacağı kaydedildi.

Tillerson’ın bu toplantıdaki oturumların yanı sıra ikili görüşmeler yapacağı belirtilen açıklamada, “Bakan Tillerson, İngiltere, Suudi Arabistan, Umman, Birleşik Arap Emirlikleri ve Birleşmiş Milletler yetkilileriyle Yemen’deki durumu ele alan görüşmeler yapacak.” ifadesine yer verildi.


AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU