Abant Gölü buz tuttu

Tatilciler, buz tutan gölün üzerinde yürüdü, fotoğraf çektirdi

BOLU (AA) - Bolu'daki Abant Gölü'nün yüzeyi tamamen buz tuttu.

Kente yaklaşık 35 kilometre uzakta bulunan, kar kalınlığının 30 santimetre ölçüldüğü Abant'ta bulunan gölün yüzeyi, hava sıcaklığının sıfırın altında 20 dereceyi bulmasıyla buzla kaplandı.

Tabiat parkında bulunan jandarma ile Doğa Koruma ve Milli Parklar İl Şube Müdürlüğü ekipleri, buz tutan gölün üzerine çıkmanın yasak ve tehlikeli olduğu konusunda uyarılarda bulundu. Buna rağmen bazı tatilciler, buz tutan gölün üzerinde yürüdü, hatıra fotoğrafı çektirdi.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?