A Milli Kadın Basketbol Takımı, İstanbul'da çalıştı

- Sinan Erdem Spor Salonu'ndaki antrenmanı TBF Başkanı Hidayet Türkoğlu da izledi


İSTANBUL (AA) - A Milli Kadın Basketbol Takımı, 27 Haziran-7 Temmuz'da tarihlerinde Letonya ve Sırbistan'ın ortaklaşa düzenleyeceği 2019 FIBA Avrupa Şampiyonası'nın hazırlıklarını sürdürdü.

Türkiye Basketbol Federasyonundan (TBF) yapılan açıklamaya göre, Sinan Erdem Spor Salonu'ndaki idman, başantrenör Ceyhun Yıldızoğlu yönetiminde gerçekleştirildi.

İki saat süren antrenmanda, ısınma hareketlerinin ardından hücum ve savunma setleri üzerine çalışıldı.

Antrenmanı TBF Başkanı Hidayet Türkoğlu, yönetim kurulu üyesi Hüseyin Beşok, TBF Üst Yöneticisi (CEO) Ömer Onan ve milli takımlar direktörü Haluk Yıldırım da takip etti.

Milliler, hazırlık turnuvasına katılmak üzere yarın İspanya'ya gidecek.


Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler