A Milli Futbol Takımı, Arnavutluk'tan ayrıldı

- Ay-yıldızlı ekip, Eskişehir'de Moldova ile karşılaşacak


TİRAN (AA) - 2020 Avrupa Futbol Şampiyonası (EURO 2020) Elemeleri H Grubu'nda Arnavutluk'u deplasmanda 2-0 yenen A Milli Takım, bu ülkeden ayrıldı.

Teknik direktör Şenol Güneş yönetimindeki milli takım, İşkodra'da yaptığı antrenmanın ardından başkent Tiran'dan Türk Hava Yollarına ait özel uçakla Eskişehir'e hareket etti.

Milli takım kafilesini, Türkiye'nin Tiran Büyükelçiliği Müsteşarı Muammer Hakan Cengiz uğurladı.

Ay-yıldızlılar, Eskişehir'de 25 Mart Pazartesi günü grubun ikinci maçında Moldova ile karşılaşacak.


Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler