A.hamit Caddesi tozdan geçilmiyor

Buhara Mahallesi sakinlerinden Ali Naci Ceran, Abdülhamit Caddesi’ndeki yoğun tozdan dolayı mahalle sakinlerinin evlerinin pencerelerini dahi açamadıklarını belirterek “Yetkililerin asfalt sözüne rağmen bugüne kadar bir gelişme olmadı. Mahalle

Selçuklu’ya bağlı Buhara Mahallesi’nde bulunan Abdülhamit Caddesi sakinleri caddenin yoğun trafiğe rağmen yolun henüz asfaltlanmaması nedeniyle toz içinde kaldıklarından yakındılar. Çimento fabrikasına ocaklardan toprak çeken kamyonların güzergahı üzerindeki caddede oturanlar imza toplayıp Selçuklu Belediyesi’ne dilekçeyle başvuruda bulunmuşlar. Mahalle sakinlerinden Ali Naci Ceran, havaların sıcak olması nedeniyle pencerelerini açmak istediklerini fakat evlerin toz yığını haline gelmesi nedeniyle pencerelerini dahi açamadıklarını belirtti. Çocukların sokağa çıkamadıklarını belirten Ceran, şu sıcaklarda evlerinin pencerelerini ve kapılarını dahi açamayan mahallenin kadınlarının yol kesme hazırlığında olduğuna işaret ederek şunları kaydetti: İki aydır bir değişiklik yok. Kadınlarımız başta olmak üzere mahalle sakinleri olarak caddeden geçen yük kamyonlarının çalışmasını durdurmak için eylem yapacağız.


Ceran, mahallenin muhtarı Ali Rıza Karagöz’den de yakınarak “Ana caddeler dururken muhtar sokaklarla ilgileniyor. Öncelik işlek caddelere verilmeli. Muhtarın mahalle sorunlarına biraz daha duyarlı davranmasını bekleriz” diye konuştu. Hüseyin Öğüt-Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?