9. kattan atlayarak intihar etti

Konya'da bunalıma giren bir genç kız, 9'uncu kattaki evlerinin penceresinden atlayarak intihar etti.

Olay, Karatay Büyük Sinan Mahallesi Bezirciler Sitesi'nde meydana geldi. Psikolojik tedavi gören Seda Keser (20), 9'uncu kattaki evlerinin penceresinden atladı.

 

Apartmanın bahçesine düşen genç kız olay yerinde hayatını kaybetti. Kızlarının atladığını gören ailesi sinir krizleri geçirirken, polis olayla ilgili soruşturma başlattı. Polisin incelemesinin ardından genç kızın cesedi, otopsi için Konya Numune Hastanesi morguna kaldırıldı.

iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?