80 hafta Şeffaf Oda

Talas Belediye Başkanı Mustafa Yalçın tarafından Türkiye'de ilk olarak 2022 yılı Ocak ayında başlatılan Şeffaf Oda'da Başkanla Baş Başa uygulaması,...

Talas Belediye Başkanı Mustafa Yalçın tarafından Türkiye'de ilk olarak 2022 yılı Ocak ayında başlatılan Şeffaf Oda'da Başkanla Baş Başa uygulaması, 80. haftayı geride bıraktı.

Uygulamayla ilgili değerlendirmelerde bulunan Başkan Yalçın, Türkiye'ye örnek olan bir çalışma yürüttüklerini söyleyerek "Burada 80. kez hemşehrilerimizle bir araya geliyoruz. 80 haftadır burada her Çarşamba günü vatandaşlarımızdan gelen talepleri dinledik ve çözüme kavuşturduk. Bizim bu uygulamamız diğer şehirlerdeki belediyeler tarafından da örnek alındı ve hayata geçirildi." dedi.

85 bin nüfusuyla Türkiye'nin 7., Kayseri'nin en büyük mahallesinin ortasına makam odası getirdiklerini belirten Başkan Yalçın, "Burası hem vatandaşlarımızın istek ve taleplerini dinlemeye hem de bir araya gelip sohbet etmeye vesile oluyor. Bakkala ekmek almaya giden büyüklerimiz, okula giden gençlerimiz selam verip geçiyorlar. Çok güzel bir iletişim noktası oldu. İlgi gösteren tüm hemşehrilerimize teşekkür ediyorum" diye konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı