7 kilometrelik gece yürüyüşünde ateş yakarak ısındılar

Eskişehirli doğa tutkunları Kocakır Terapi Ormanı'nda 7 kilometrelik gece yürüyüşü yaptı.

Eskişehirli doğa tutkunları Kocakır Terapi Ormanı'nda 7 kilometrelik gece yürüyüşü yaptı.

Eskişehir Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Doğa Aktiviteleri Grubu (ESADG), gece yürüyüşlerine Kocakır Terapi Ormanı'nda devam etti. Yaklaşık 20 kişinin katılımıyla gerçekleştirilen etkinlikte katılımcılar 7 kilometrelik doğaçlama parkurda yürüdü. Mola noktasında ateş yakarak ısınan doğa tutkunları, çantalarında getirdikleri sıcak içecekler eşliğinde sohbet etti. Grup üyeleri şehir yaşamının stresinden uzaklaşarak doğa ve temiz havanın tadını çıkardı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?