66 geçici işçi göreve başladı

Meram Belediyesi ve Türkiye İş Kurumu Konya İl Müdürlüğü tarafından protokolü imzalanan proje kapsamında yılbaşına kadar istihdam edilecek 66 geçici işçi bugün göreve başladı.

Hükümet tarafından açıklanan istihdam paketi içinde yer alan Toplum Yararına Çalışma Programı kapsamında Meram Belediyesi’nin fen işleri, temizlik işleri ve park bahçeler alanlarında verdiği 3 farklı proje kapsamında çalıştırılacak işçiler 2 hafta önce noter huzurunda çekilen kura ile belirlenmişti. Meram Belediye Başkanı Serdar Kalaycı, İŞKUR’la birlikte gerçekleştirdikleri bu proje kapsamında Fen İşleri, Park Bahçeler ve Temizlik İşleri müdürlüklerinde 66 kişinin istihdam edileceğini belirterek, “Görev yapacak arkadaşlarımızı kısa bir süre önce noter huzurunda çekilen kura ile belirledik. 3 müdürlüğümüz bünyesinde yılbaşına kadar hizmet verecek yeni mesai arkadaşlarımıza başarılar diliyorum” dedi. Proje kapsamında Temizlik İşleri Müdürlüğü bünyesinde istihdam edilen 14 kişi, bugün Arif Bilge Tesisleri’nde iş elbiseleri dağıtılarak göreve başladı. Temizlik İşleri Müdürü Hasan Ben, yeni göreve başlayan işçilerin 3 aylık dönemde önemli hizmetler yapacağını söyledi. Fen İşleri Müdürlüğü ile Park ve Bahçeler Müdürlüğü bünyesinde istihdam edilen işçiler de bugün belediye ekipleriyle birlikte göreve başladılar. Bu projeyle geçici olsa da bir işe kavuştukları için memnun olduklarını ifade eden işçiler, “Meram Belediyesi ve İŞKUR’a teşekkür ederiz.” dediler.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?