600 işçinin zehirlenmesiyle ilgili Star Rafineri’den açıklama

Star Rafineri, İzmir'in Aliağa ilçesinde 600 işçinin etkilendiği gıda zehirlenmeleriyle ilgili, "Gıda numunelerinden gerekli tahliller alınmış olup, konuyla...

Star Rafineri, İzmir'in Aliağa ilçesinde 600 işçinin etkilendiği gıda zehirlenmeleriyle ilgili, "Gıda numunelerinden gerekli tahliller alınmış olup, konuyla ilgili olarak resmi makamlarla koordineli bir şekilde ve hassasiyetle araştırmalarımızı sürdürüyoruz" diye aktardı.

Aliağa ilçesinde, yedikleri akşam yemeklerinden zehirlenen 600 işçi hastanelere kaldırılmıştı. İşçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu belirtilirken, Star Rafineri konuyla ilgili bir açıklama yaptı. Açıklamada, şu ifadelere yer verildi:

"Aliağa'daki tesisimizde inşaat faaliyetlerini sürdüren müteahhit firmanın bazı çalışanları bu sabah hastaneye başvurmuş ve gıda zehirlenmesi şüphesiyle bir kısmının ayaktan tedavileri yapılmış; bir kısmı ise yatarak müşahede altına alınmıştır.

Gıda numunelerinden gerekli tahliller alınmış olup, konuyla ilgili olarak resmi makamlarla koordineli bir şekilde ve hassasiyetle araştırmalarımızı sürdürüyoruz. Gelen sonuçlarla ilgili kamuoyunu bilgilendireceğimizi bildirir, rahatsızlanan çalışanlara acil şifalar dileriz."

POLİS-ADLİYE Haberleri

ATSO Başkanı Ali Bahar Davasında Şok İddia: Eşim İtilmiş Olabilir
Markette başörtülü kadınlara kıyafetleri üzerinden sözlü taciz
Yangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldı
Telefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü
Japon turisti canlı yayında taciz etti, yakalandı