60 kişi adliyeye sevk edildi

Konya'da dün düzenlenen uyuşturucu operasyonunda gözaltına alınan 60 kişi adliyeye sevk edildi.

Konya İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Şubesi Narkotik Büro Amirliği ekipleri, dün sabah Özel Harekat ile diğer birimlerden 600 polisin katılımıyla merkez Karatay ilçesi Tatlıcak Mahallesi'nde uyuşturucu operasyonu düzenlemişti. 70 adrese yapılan baskında 60 kişi gözaltına alınmıştı. Bugün Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde sağlık kontrolünden geçirilen şüpheliler, uyuşturucu madde ticareti suçundan adliyeye sevk edildi.

 

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu