6 kişilik aile sobadan zehirlendi

Konya'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen aynı aileden 6 kişi hastaneye kaldırıldı.

Olay, Karatay Şerafettin Caddesi'ndeki bir evde meydana geldi. 

Evlerinde rahatsızlanan Hakan ve Havva Mert çifti sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiklerini fark ederek ambulans çağırdı. Zehirlenen çift ile çocukları Hediye, Gülümser, Tahsin ve Recep Ali Mert Konya Numune Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Karbonmonoksit gazından zehirlendikleri belirlenen 6 kişilik ailenin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?