6 işçi yedikleri tavuktan zehirlendi

Eskişehir Organize Sanayi Bölgesinde (OSB) 6 işçi yedikleri tavuktan zehirlendi.

Eskişehir Organize Sanayi Bölgesinde (OSB) 6 işçi yedikleri tavuktan zehirlendi.

Edinilen bilgiye göre; Olay Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi 20'nci Cadde No:9'da gerçekleşti. Gece saat 03.00 sularında yemeklerini yiyen işçiler, bir süre sonra rahatsızlanmaya başladı. İddialara göre yedikleri tavuktan rahatsızlanan çalışanlar, bir süre sonra daha da fenalaşmaya başladı. Bu sırada işçileri gören diğer çalışanlar durumu 112 Acil Sağlık ekiplerine bildirdi. Kısa sürede olay yerine sevk edilen ekipler, şahısların zehirlendiğini belirledi. 6 işçi ambulanslarla Yunus Emre ve Devlet hastanelerine kaldırılarak tedavi altına alındı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Yangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldı
Telefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü
Japon turisti canlı yayında taciz etti, yakalandı
Lüks Rezidansta Aidat İsyanı: Mahkeme Süreci Başladı
DEAŞ yöneticisi eylem talimatını Tik Tok'tan vermiş