6. Güneydoğu Avrupa Oryantiring Şampiyonası

- Türkiye, şampiyonanın ilk gününde 5 madalya kazandı


ANKARA (AA) - 6. Güneydoğu Avrupa Oryantiring Şampiyonası'nın ilk gününde Türk sporcular 5 madalya elde etti.

Türkiye Oryantiring Federasyonundan yapılan açıklamada, Makedonya'nın Strumica kentindeki şampiyonada Türk Milli Takımı'nın, 2 altın, 2 gümüş ve 1 bronz madalya kazandığı bildirildi.

11 ülkeden 500 sporcunun katıldığı şampiyonada Türkiye'yi 16'sı erkek, toplam 30 sporcu temsil ediyor.

Şampiyonanın ilk gününde Türk sporcuların aldığı dereceler şöyle:

M20 (20 yaş erkekler): Orhan Kutlu (Altın)

K20 (20 yaş kızlar): Elif Gökçe Avcı (Altın)

M16 (16 yaş erkekler): Fatih Şölen (Gümüş)

K20 (20 yaş kızlar): Ayşe Bozkurt (Gümüş)

M21 (21 yaş erkekler): Ahmet Kaçmaz (Bronz)

Şampiyona, 11 Eylül Pazar günü sona erecek.


AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü