6 cami ve 1 okul soydu

Konya’da 6 cami ve 1 okuldan hırsızlık yapan şüpheli polisler tarafından yakalandı. Şüpheli şahsın hırsızlık anları camilerdeki güvenlik kameraları tarafından kaydedildi

Edinilen bilgiye göre, Asayiş Şube Müdürlüğü Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri son zamanlarda camilerden meydana gelen hırsızlık olayları ile ilgili çalışma başlattı. Polis, camilerden halı ve para çalan şüphelinin güvenlik kamerasından eşkalini belirledi. Şüpheli şahsı araştıran polis, 6 cami ve 1 okula girerek hırsızlık yapan şahsa benzeyen Kemal Ö’yü (24) kucağındaki bilgisayar kasası ile durdurdu. Şüpheli ilk başta hırsızlık olayına karışan şüphelinin kendisi olmadığını iddia etti ancak elindeki bilgisayarın son girdiği caminin Kur'an kursuna ait olduğu ortaya çıkınca suçunu itiraf etti. Şüphelinin 6 camiden halı, 300 lira para ile bilgisayar kasası çaldığını, bir okulun kantininden ise gıda malzemeleri aldığını söylediği öğrenildi.
Hırsızlıktan daha önceden de kaydı bulunan Kemal Ö. adliyeye sevk edildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR
Seferihisar Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürü tutuklandı
YENİ DİLENME METODU MU?
Isparta'da mutlu son adliyede bitti! 5 salona işlem