50 kilo sucuk imha edildi!

Meram Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekiplerinde yapılan denetimlerde son kullanma tarihi geçmiş olduğu tespit edilen 50 kilo sucuğun imha edildiği bildirildi.

Meram Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekiplerinde yapılan denetimlerde son kullanma tarihi geçmiş olduğu tespit edilen 50 kilo sucuğun imha edildiği bildirildi.

Meram Belediyesi Zabıta Müdürü Rahim Kesmez, yaptığı yazılı açıklamada, halk sağlığını tehdit eden son kullanma tarihi geçmiş ve bozuk gıda maddeleriyle ilgili denetimlerin aralıksız sürdüğünü belirtti.

Bir bakkalın denetiminde 50 kiloya yakın küflenmiş ve bozuk sucuğa el konularak imhasına karar verildiğini ifade eden Kesmez, şunları kaydetti:
''İlgili firmaya 143 lira ceza kesilirken yapılacak 2. denetimde aynı manzaranın tekrarı halinde kapatma cezası verilecek. El konulan sucuklar Sağlık İşleri Müdürlüğü tarafından yapılan muayene sonrası imha edildi. Esnafımızdan ricamız son kullanma tarihi geçmiş gıda maddelerini satmamalarıdır. Vatandaşlarımıza da bu konuda hassas davranmalarını ve günü geçmiş gıda maddelerini almamalarını tavsiye ediyoruz.''

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?