47. Uluslararası Yaşar Doğu Güreş Turnuvası başladı

- Organizasyonda 30'un üzerinde ülkeden yaklaşık 300 güreşçi mücadele ediyor


İSTANBUL (AA) - 47. Uluslararası Yaşar Doğu Güreş Turnuvası, İstanbul'da başladı.

Bağcılar Olimpik Spor Salonu'nda erkekler serbest stil ve kadınlar kategorilerinde gerçekleştirilen turnuvanın ilk gününde eleme müsabakaları yapıldı.

Türk sporcular ilk turda erkeklerde 57, 61 ve 70 kilo, kadınlarda ise 50, 55, 59 ve 64 kiloda mindere çıktı.

Bu yıl ilk kez Dünya Şampiyonası'na puan verecek olması sebebiyle büyük önem taşıyan organizasyonda, 30'un üzerinde ülkeden yaklaşık 300 güreşçi mücadele ediyor.

Turnuva, yarın yapılacak müsabakalarla devam edecek.


Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de