Belediyeye ait sağlık ocaklarında tedavisi yapılan hastalardan, Meram Belediyesi kayıtlarında fakir olduğu tespit edilenlerden herhangi bir ücret alınmıyor. Belediye olarak sağlık hizmetlerine verdikleri öneme dikkat çeken Meram Belediye Başkanı Refik Tuzcuoğlu, “Serbest piyasada milyarlarca liraya tekabül eden sağlık giderleri belediye imkânlarıyla karşılanarak zor durumdaki vatandaşlarımıza yardımcı oluyoruz. Belediyemize ait Havzan, Ertuğrul Gazi, Kozağaç ve Hatıp sağlık ocaklarımızda geçen yıl 40 bini aşkın vatandaşımıza sağlık hizmeti verdik” dedi. Başkan Tuzcuoğlu, geleneksel olarak fakir aile çocuklarını ücretsiz sünnet ettirdiklerini belirterek, “Sosyal belediyeciliğe verdiğimiz önem doğrultusunda geçen yılda 500 çocuğumuz Belediyemizin imkanlarıyla erkekliğe ilk adımını attı. 300 yavrumuz Belediyemizin anlaşması doğrultusunda ücretsiz olarak Özel Vakıf Hastanesi’nde sünnet ettirildi. 200 çocuğumuzun sünnet işlemleri ise Belediyemize ait Ertuğrul Gazi Sağlık Ocağı’nda randevu usulüyle sağlıklı ortamda gerçekleştirilmektedir.” şeklinde konuştu. Geçen yıl en çok muayene, 11 bin 273 ile Havzan Sağlık Ocağında gerçekleştirilirken enjeksiyon ve pansuman işlemleri ise en fazla Ertuğrul Gazi Sağlık Ocağı’nda yapıldı.
|
40 bin kişiye sağlık hizmeti
Meram Belediyesi, geçen yıl yaklaşık 40 bin kişiye sağlık hizmeti verdi. Belediyeye ait sağlık ocaklarında verilen bu hizmetlerin yanı sıra belediye kontenjanından Özel Konya Vakıf Hastanesi’nde 300’ü aşkın fakir vatandaşın ücretsiz muayene, t
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?