4 Rus sporcunun doping cezaları kaldırıldı

- Uluslararası Bobsled ve Skeleton Federasyonu, doping kullandıkları gerekçesiyle 4 Rus sporcuya verilen geçici men cezalarının, yeterli kanıt olmadığı gerekçesiyle kaldırıldığını duyurdu


İSTANBUL (AA) - Uluslararası Bobsled ve Skeleton Federasyonu, doping kullandıkları gerekçesiyle haklarında soruşturma başlatılan 4 Rus sporcuya verilen geçici men cezalarını kaldırdı.

Federasyondan yapılan açıklamada, olimpiyat altın madalyalı Aleksandr Tretyakov ile Elena Nikitina, Maria Orlova ve Olga Potylitsyna olmak üzere 4 skeleton sporcusuna verilen geçici men cezalarının, yeterli kanıt bulunmadığı gerekçesiyle kaldırıldığı bildirildi.

Uluslararası Olimpiyat Komitesi, Kanadalı hukuk profesörü Richard McLaren'in binden fazla Rus atletin 2011 ile 2015 yılları arasında devlet desteğiyle doping kullandığını öne sürdüğü ikinci raporunun ardından söz konusu 4 Rus sporcu hakkında soruşturma başlatmıştı.

Uluslararası Bobsled ve Skeleton Federasyonu ise soruşturma süresince sporcuların müsabakalardan geçici olarak men edilmesine karar vermişti.

AA

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de