4 kişi karbonmonoksit gazından zehirlendi

Konya'nın Beyşehir ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 4 kişi hastaneye kaldırıldı.

Edinilen bilgiye göre, Esentepe Mahallesi'nde oturan Mutemet, Hicran, Rabia ve Büşra Çınar, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri şüphesiyle 112 Acil Servis ekiplerinden yardım istedi. Ambulansla Beyşehir Devlet Hastanesi'ne kaldırılan söz konusu kişilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR