35 cep telefonu ele geçirildi

38 kaçak cep telefonunu teslim alan kişi gözaltına alındı.

Konya'da, Gaziantep'ten kargoyla gönderilen 38 kaçak cep telefonunu teslim alan kişi gözaltına aldı. Mali Suçlar Amirliği, yasa dışı yollardan ülkeye sokulan cep telefonlarının Gaziantep'ten kargo şirketine verilerek Konya'ya gönderildiği bilgisine ulaştı. Söz konusu kargo şirketinde koliyi teslim alan Lütfü B, gözaltına alındı. Kolide, bazıları Türkiye'de henüz satışa sunulmamış markalarda 38 cep telefonu ele geçirildi. aa

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?